Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 75€ | Δώρο με αγορές άνω των 150€
 

Όροι πώλησης

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ ΣΤΗΝ ORLOFFBEAUTY. GR

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΑΓΟΡΑΣ

ΟΡΙΣΜΟΙ

Οι ακόλουθοι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης συνάπτονται μεταξύ, αφενός της ORLOFF Α.Ε. με αριθμό ΑΦΜ. 095738298, η έδρα της οποίας βρίσκεται στην οδό Μάρνη 11 – 10433 Αθήνα, Ελλάδα. δεόντως εκπροσωπούμενη από τον Πέτρο Κλαδάκη,

και αφετέρου από, τα φυσικά πρόσωπα που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν αγορά μέσω της www.orloffbeauty.gr ιστοσελίδας του Διαδικτύου (εφεξής « Ιστοσελίδα ») ή των παράγωγων διευθύνσεων της, εφεξής καλούμενων « Καταναλωτής ».

Η Ιστοσελίδα επιτρέπει στην ORLOFF Α.Ε., ως αποκλειστικό αντιπρόσωπο στις ελληνικές και κυπριακές αγορές των εμπορικών σημάτων "Cinq Mondes" και "Etat Libre d'Orange", να προσφέρει σε φυσικά πρόσωπα που ενεργούν ως χρήστες ιστοσελίδων, καλλυντικά και αρώματα των αντίστοιχων εγγεγραμμένων εμπορικών σημάτων καθώς και υπηρεσίες spa με τη μορφή δωροεπιταγών και συνδρομών που διατίθενται στο εμπόριο με την επωνυμία Orloff Spa, οι οποίες μπορούν να εξαργυρωθούν στις φυσικές τοποθεσίες των ξενοδοχείων Life Gallery και Theoxenia Palace όπου η ORLOFF AE λειτουργεί δύο ξενοδοχειακά Spa, (εφεξής « Τα προϊόντα »).

Για την εφαρμογή των ακόλουθων, συμφωνείται ότι οι Καταναλωτές και η ORLOFF AE θα οριστούν συλλογικά ως «Μέρη» και ατομικά ως το « Συμβαλλόμενο Μέρος ».

Διευκρινίζεται ότι τα Προϊόντα στοχεύουν στην αποκλειστική προσωπική χρήση του Καταναλωτή.

Τα προϊόντα που προσφέρονται στην Ιστοσελίδα δεν προορίζονται για μεταπώληση. Τα προϊόντα είναι προς πώληση αποκλειστικά στην Ιστοσελίδα και όχι προς μεταπώληση. Απαγορεύεται αυστηρά οποιαδήποτε μεταπώληση ή χρήση για διαφημιστικούς σκοπούς προϊόντων που αγοράζονται μέσω της Ιστοσελίδας, εκτός αυτού του δικτύου και ειδικά στο Διαδίκτυο. Ανεξάρτητα από το είδος της παράβασης έναντι της μάρκας και του σήματος των προϊόντων, ενέργειες μεταπώλησης κλπ. όπως πιο πάνω, μπορεί να επισύρουν νομικές κυρώσεις.

Κατά την παραγγελία ενός προϊόντος στην Ιστοσελίδα, ο Καταναλωτής αναγνωρίζει ότι έχει διαβάσει αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις και τους έχει αποδεχτεί χωρίς καμία επιφύλαξη.

Η αποδοχή αυτή δεν εξαρτάται σε καμία περίπτωση από χειρόγραφη υπογραφή εκ μέρους του Καταναλωτή.

Διευκρινίζεται ότι ο Καταναλωτής μπορεί να αποθηκεύσει ή να εκτυπώσει τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης, υπό την προϋπόθεση ωστόσο ότι δεν τροποποιούνται με κανέναν τρόπο.

Όλοι οι ειδικοί όροι που περιέχονται στα έγγραφα που εκδίδονται από τον Καταναλωτή (συμπεριλαμβανομένης της ίδιας της παραγγελίας) δεν μπορούν να υπερισχύουν στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης χωρίς τη ρητή προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση της ORLOFF Α.Ε.
Η πλοήγηση στον Ιστότοπο από τον Καταναλωτή διέπεται επίσης από τους όρους χρήσης της Ιστοσελίδας την οποία ο Καταναλωτής αποδέχεται χωρίς επιφύλαξη.


1. ΣΚΟΠΟΣ

Οι ακόλουθοι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης καθορίζουν τις λεπτομέρειες πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών spa από την ORLOFF Α.Ε. μέσω των κατατεθειμένων εμπορικών σημάτων Cinq Mondes, Etat Libre d'Orange, και Orloff Spa, στον Καταναλωτή, καθώς και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των Μερών που προκύπτουν από την online πώληση των Προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρονται στην Ιστοσελίδα.

Καθορίζουν όλα τα αναγκαία βήματα για την παραγγελία και εξασφαλίζουν την παρακολούθηση της παραγγελίας μεταξύ των μερών.


2. ΠΡΟΪΟΝΤΑ

2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Η ORLOFF Α.Ε. παρουσιάζει στην ιστοσελίδα της τα Προς πώληση Προϊόντα καθώς και τις περιγραφές τους στην ενότητα Προϊόν («Κατάστημα»).

Η ORLOFF Α.Ε. θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι το χρώμα και η εμφάνιση των Προϊόντων στις φωτογραφίες που εμφανίζονται είναι πιστοί στα αρχικά προϊόντα. Ωστόσο, η ORLOFF Α.Ε. δεν έχει καμία ευθύνη σχετικά με τους περιορισμούς που μπορεί να συναντήσει ο Καταναλωτής λόγω τεχνικών προδιαγραφών της μετάδοσης χρώματος στις συσκευές πληροφορικής τους. Ως εκ τούτου, η ORLOFF Α.Ε. δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για την ανακριβή φωτογραφική αναπαράσταση των Προϊόντων στην Ιστοσελίδα.


2.2. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

2.2.1. Τα Προϊόντα που προσφέρονται προς πώληση από την ORLOFF Α.Ε. είναι αυτά που αναφέρονται στην Ιστοσελίδα. Αυτό ισχύει την ημέρα της πλοήγησης της Ιστοσελίδας από τον Καταναλωτή και εντός των περιορισμών του διαθέσιμου αποθέματος του Προϊόντος.

2.2.2. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας ενός προϊόντος, η ORLOFF Α.Ε. ενημερώνει τον Καταναλωτή το συντομότερο δυνατό μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με οποιαδήποτε άλλη μορφή γραπτής κοινοποίησης, για την παράδοση μερικής παραγγελίας ή την ακύρωση της παραγγελίας.

Οι πληροφορίες αυτές μπορούν να υποβληθούν κατά τη διάρκεια της παραγγελίας ή μετά την επικύρωση της παραγγελίας, αλλά πριν από την παράδοση. Στη συνέχεια, ο Καταναλωτής θα έχει 48 εργάσιμες ώρες (εκτός σαββατοκύριακων και αργιών) για να ζητήσει την ακύρωση ή την αποστολή υπό ειδικούς όρους (μερική παράδοση) της παραγγελίας του, επικοινωνώντας με την Υπηρεσία Καταναλωτών της εταιρίας, είτε μέσω email στο info@orloffbeauty.gr, ή τηλεφωνικά στο 210 5226152 από την Ελλάδα ή στο +30 210 5226152 από το εξωτερικό (από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ., ώρα Αθήνας, Δευτέρα έως Παρασκευή). Μετά από αυτή την περίοδο των 48 ωρών, και αν δεν έχει σταλεί αίτημα από τον Καταναλωτή στην ORLOFF Α.Ε., η μερική παραγγελία θα αποσταλεί για παράδοση στον Καταναλωτή.

Εάν ο τραπεζικός λογαριασμός του Καταναλωτή έχει ήδη χρεωθεί κατά τη στιγμή των παραπάνω πληροφοριών του Καταναλωτή, η ORLOFF Α.Ε. δεσμεύεται να επιστρέψει στον Καταναλωτή το συντομότερο δυνατό την τιμή του Προϊόντος ή των Προϊόντων που δεν είναι διαθέσιμα στον τραπεζικό λογαριασμό που χρεώθηκε κατά τη στιγμή της παραγγελίας.
Σε περίπτωση αιτήματος του Καταναλωτή για ακύρωση ολόκληρης της παραγγελίας, η ORLOFF Α.Ε. αναλαμβάνει να επιστρέψει στον Καταναλωτή τα ποσά που καταβλήθηκαν το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την λήψη της ακύρωσης.

2.2.3. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας ενός προϊόντος, ο πελάτης μπορεί να υποβάλει αίτημα για την αντικατάσταση ενός αγαθού που παραγγέλθηκε από άλλο της επιλογής του, της ίδιας τιμής. Ο πελάτης μπορεί επίσης να επιλέξει ένα είδος υψηλότερης τιμής και σε αυτή την περίπτωση η διαφορά στην τιμή είναι πληρωτέα από τον καταναλωτή. Όταν επιλέγεται ένα είδος σε χαμηλότερη τιμή, η διαφορά, θα επιστραφεί στον πελάτη με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε. Το αίτημα μπορεί να απευθύνεται στο info@orloffbeauty.gr ή τηλεφωνικά στο 210 5226152 από την Ελλάδα ή στο +30 210 5226152 από το εξωτερικό (από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ., ώρα Αθήνας, από Δευτέρα έως Παρασκευή).

2.2.4. Ανά πάσα στιγμή, η ORLOFF Α.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή να μην διαθέσει πλέον στην αγορά ένα προϊόν ή προϊόντα που προσφέρονται στην Ιστοσελίδα. Ωστόσο, οι αλλαγές αυτές δεν θα επηρεάσουν τις παραγγελίες που η ORLOFF SA έχει ήδη δεχθεί, πριν από την έναρξη ισχύος αυτών των αλλαγών.


2.3. ΤΙΜΕΣ

2.3.1. Όλες οι τιμές που αναφέρονται είναι σε Ευρώ. Οι ισχύουσες τιμές είναι αυτές που αναγράφονται στην Ιστοσελίδα τη στιγμή που ο Καταναλωτής τοποθετεί την παραγγελία του, εκτός από τυπογραφικό λάθος. Αυτές οι τιμές περιλαμβάνουν όλους τους φόρους, εκτός από τα έξοδα μεταφοράς και τα τέλη, που χρεώνονται επιπλέον, τα οποία θα αναφέρονται συγκεκριμένα στην περίληψη της παραγγελίας και το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας και θα προστίθενται στη συνολική τιμή της παραγγελίας. Η συνολική τιμή που αναγράφεται στην περίληψη της παραγγελίας και στο e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας θα αντιπροσωπεύει όλα τα ποσά που θα τιμολογηθούν, συμπεριλαμβανομένων όλων των δασμών ή φόρων και εξόδων.

Οι τιμές υπόκεινται στον Ελληνικό Φ.Π.Α. (Φόρος Προστιθέμενης Αξίας). Οποιαδήποτε μεταβολή στο νόμιμο επιτόκιο του ΦΠΑ θα αντικατοπτρίζεται στην τιμή των Προϊόντων που παρουσιάζονται στην Ιστοσελίδα, κατά την ημερομηνία που ορίζεται από το σχετικό εφαρμοστέο διάταγμα.

Σε περίπτωση που ο Καταναλωτής χρησιμοποιεί πιστωτική κάρτα συνδεδεμένη σε λογαριασμό που βρίσκεται εκτός της ζώνης του ευρώ, ο Καταναλωτής μπορεί να χρεωθεί με έξοδα συναλλάγματος και τραπεζική προμήθεια από την τράπεζά του. Τα εν λόγω πληρωτέα τέλη θα βαρύνουν τον Καταναλωτή.

2.3.2. Ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, η ORLOFF Α.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τις τιμές της. Αυτές οι τροποποιήσεις δεν θα έχουν καμία επίπτωση στις παραγγελίες που έχει αποδεχθεί η ORLOFF SA πριν από τις τροποποιήσεις αυτές. Ωστόσο, η κάθε παραγγελία θα εξακολουθεί να εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγέλθηκαν.


3. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

3.1. ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ο καταναλωτής πρέπει να υποβάλει την παραγγελία του σε οποιαδήποτε γραπτή μορφή (email, fax, letter). Τα μέρη συμφωνούν ότι οποιαδήποτε τηλεφωνική εντολή δεν είναι έγκυρη, εκτός εάν ακολουθείται από γραπτή μορφή.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ORLOFF Α.Ε. προσφέρει τα προϊόντα του σε μη επαγγελματίες πελάτες, ηλικίας άνω των 18 ετών και με δικαιοπρακτική ικανότητα.

Με την περιήγηση στην Ιστοσελίδα, ο Καταναλωτής έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για τα διάφορα Προϊόντα που προσφέρονται προς πώληση την ημέρα της επίσκεψης στην Ιστοσελίδα.

Η πλοήγηση σε διαφορετικές σελίδες της Ιστοσελίδας δεν είναι δεσμευτική για τον Καταναλωτή στην υποβολή μιας παραγγελίας.

Κατά τη διάρκεια της πλοήγησης της Ιστοσελίδας, ο Καταναλωτής που επιθυμεί να κάνει μια παραγγελία μπορεί να το κάνει κάνοντας κλικ στο κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι", το οποίο εμφανίζεται δίπλα σε κάθε Προϊόν που εμφανίζεται.

Μόλις το Προϊόν ή τα Προϊόντα προστεθούν στο « Καλάθι », το «Καλάθι» θα εμφανίζεται στον Καταναλωτή σε ένα αναδυόμενο παράθυρο. Θα εμφανίσει όλα τα στοιχεία της παραγγελίας καθώς και τη φύση των Προϊόντων που παραγγέλθηκαν, την ποσότητά τους και το συνολικό ποσό.

Μέχρι να επικυρωθεί η παραγγελία, ο Καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει σε αυτήν, να την τροποποιήσει ή να την ακυρώσει. Εάν ο Καταναλωτής επιθυμεί να επιλέξει επιπλέον Προϊόντα, αυτό μπορεί να γίνει με ένα κλικ στο κουμπί "Συνέχεια αγορών". Ο Καταναλωτής μπορεί να είναι βέβαιος ότι τα Προϊόντα που έχουν ήδη επιλεγεί θα παραμείνουν με ασφάλεια στην ενότητα "Καλάθι".
Ο Καταναλωτής ενημερώνεται ότι σε οποιοδήποτε βήμα της διαδικασίας τοποθέτησης της παραγγελίας μέχρι την πραγματική επικύρωση μέσω πληρωμής (βλ. Ενότητα 4 για την Πληρωμή), υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής στην παραγγελία, συμπλήρωσε την, τροποποιήστε την, ακύρωσή της.
Μόλις ολοκληρωθεί η επιλογή των Προϊόντων, ο Καταναλωτής μπορεί να κάνει παραγγελία κάνοντας κλικ στο κουμπί "Προχωρήστε στην παραγγελία". Στη συνέχεια, ο Καταναλωτής θα κληθεί να συμπληρώσει τη φόρμα που έχει στη διάθεσή του με τα ακριβή στοιχεία επικοινωνίας. Ο Καταναλωτής αναλαμβάνει την υποχρέωση να αναφέρει το όνομα και το επώνυμο, μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μια διεύθυνση παράδοσης στην οποία η παραγγελία πρόκειται να φτάσει κατά τις εργάσιμες ώρες από Δευτέρα έως Σάββατο για την ηπειρωτική Ελλάδα και τις εργάσιμες ημέρες σε άλλες γειτονικές χώρες (Κύπρος).

Μόλις συμπληρωθεί ολόκληρη η φόρμα, μια σύνοψη της παραγγελίας θα εμφανίσει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με αυτήν την παραγγελία. Αυτό θα περιλαμβάνει τη φύση, την ποσότητα και την τιμή των προϊόντων, το συνολικό ποσό της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και του κόστους της υπηρεσίας "Μετρητά έναντι παράδοσης"), τα στοιχεία του καταναλωτή, τη διεύθυνση παράδοσης και τη διεύθυνση χρέωσης.

Αφού εξετάσει την παραγγελία, ο Καταναλωτής θα κληθεί να κάνει την πληρωμή για την παραγγελία του επιλέγοντας μια μέθοδο πληρωμής: Redirection(με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα) ή PayPal, κάνοντας κλικ στο κουμπί "Παραγγελία", ή μπορεί να επιλέξει την επιλογή "Παράδοση με Αντικαταβολή)» ως διαφορετικό τρόπο πληρωμής (+3,5 ευρώ).
Τα δεδομένα που καταγράφονται από την ORLOFF SA θα αντιπροσωπεύουν την απόδειξη όλων των συναλλαγών μεταξύ της ORLOFF SA και του Καταναλωτή.


3.2. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

3.2.1. Μόλις επιβεβαιωθεί η παραγγελία και επικυρωθεί η πληρωμή της σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στην ενότητα 4 παρακάτω, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα επιβεβαίωσης το οποίο θα περιλαμβάνει τα στοιχεία αναφοράς της παραγγελίας.

3.2.2. Η ORLOFF Α.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να διατηρήσει την παραγγελία στο καθεστώς «επεξεργασίας» για περίπου 24 ώρες πριν από την αποστολή.

3.2.3. Η ORLOFF Α.Ε. διατηρεί την κυριότητα του Προϊόντος ή των Προϊόντων που παραγγέλθηκαν μέχρι την πλήρη πληρωμή της τιμής και των συμπληρωμάτων της, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς με υπηρεσία ταχυμεταφορών (3€) και των τελών υπηρεσιών για την "Παράδοση με Αντικαταβολή» (+3,5€).


3.3. ΑΠΌΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε γενικές γραμμές, υπάρχει ρητή συμφωνία μεταξύ της ORLOFF Α.Ε. και του Καταναλωτή ότι θα υπερισχύουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μεταξύ των Μερών καθώς και τα συστήματα αυτόματης καταχώρισης που χρησιμοποιούνται στην Ιστοσελίδα, ιδίως σε σχέση με τη φύση και την ημερομηνία της παραγγελίας.

Ο Καταναλωτής μπορεί να έχει πρόσβαση στην ηλεκτρονική σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ του Καταναλωτή και της ORLOFF Α.Ε. Για να γίνει αυτό, ο Πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@orloffbeauty.gr είτε τηλεφωνικά στο +30 2105226152 από το εξωτερικό (από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ., ώρα Αθήνας, Δευτέρα έως Παρασκευή), στην οποία θα παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού παραγγελίας και των στοιχείων επικοινωνίας.


4. ΠΛΗΡΩΜΗ

4.1. Η πληρωμή απαιτείται αμέσως στο Διαδίκτυο κατά τη στιγμή της παραγγελίας σε Ευρώ (€) μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας (CB, Visa, MasterCard, American Express) ή PayPal, ή κατά την στιγμή της παράδοσης εάν επιλεγεί το Παράδοση με Αντικαταβολή. Σε αυτή την περίπτωση η πληρωμή θα γίνει από τον Καταναλωτή στον ταχυμεταφορέα Speedex σε μετρητά κατά την παραλαβή του δέματος.

4.2 Η ORLOFF Α.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί οποιαδήποτε παραγγελία ή παράδοση σε περίπτωση διαφωνίας με τον Καταναλωτή, ολική ή μερική μη πληρωμή προηγούμενης παραγγελίας από τον Καταναλωτή, άρνηση εξουσιοδότησης πληρωμής από τραπεζικά ιδρύματα με πιστωτική κάρτα, μη πληρωμή ή μερική πληρωμή.

4.3. Ο Καταναλωτής εγγυάται στην ORLOFF Α.Ε. ότι έχει τις απαραίτητες άδειες για τη χρήση της μεθόδου πληρωμής που επιλέγεται κατά την επικύρωση της παραγγελίας. Σε περίπτωση άρνησης της τράπεζας, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα και ο Καταναλωτής θα ειδοποιηθεί μέσω επιστολής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

4.4 Η ORLOFF Α.Ε. χρησιμοποιεί ένα ασφαλές σύστημα πληρωμών Redirection στην πλατφόρμα πληρωμής της Eurobank ή με PayPalκαι εγγυάται στον Καταναλωτή ότι η Εταιρεία δεν έχει πρόσβαση στις εμπιστευτικές πληροφορίες που συνδέονται με τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιεί ο Καταναλωτής κατά την υποβολή της παραγγελίας. Μόνο η Τράπεζα Eurobank ή η PayPal έχουν στη διάθεσή τους αυτές τις πληροφορίες. Για το λόγο αυτό, τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας του Καταναλωτή ζητούνται κάθε φορά που ο Πελάτης αποφασίζει να κάνει μια παραγγελία στην Ιστοσελίδα


5. ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑΣ

5.1. ΤΡΌΠΟΙ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ

Μόλις η παραγγελία έχει προετοιμαστεί, θα σταλεί στην ταχυδρομική διεύθυνση που υποδεικνύεται από τον Καταναλωτή κατά τη στιγμή της παραγγελίας.

 Τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν σύμφωνα με την επιλογή του Καταναλωτή θα παραδοθούν στη διεύθυνση παράδοσης που αναγράφεται στο δελτίο παράδοσης.

Κουπόνια  spa :

Οι δωροεπιταγές που παραγγέλθηκαν θα αποσταλούν ταχυδρομικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Καταναλωτή ως ηλεκτρονικό κουπόνι δώρου.

Οι συνδρομές Spa σε μορφή κάρτας θα παραδοθούν κανονικά στην διεύθυνση παράδοσης που αναγράφεται στο δελτίο παράδοσης μέσω Speedex courier.

Η παράδοση δεν μπορεί, σε καμία περίπτωση, να γίνει σε ξενοδοχεία ή σε ταχυδρομική διεύθυνση  PO.BOX.

Τα προϊόντα παραδίδονται με courier στην Ελλάδα (Speedex) καθώς και στην Κύπρο. Σε περίπτωση απουσίας του Καταναλωτή, το δέμα θα κατατεθεί στο κεντρικό Γραφείο της Speedex. Η τοποθεσία του Γραφείου Speedex εξαρτάται από τη διεύθυνση παράδοσης που υποδεικνύεται από τον Καταναλωτή.

Η παράδοση που εξασφαλίζεται από τρίτο πάροχο - μεταφορέα, ο Καταναλωτής ενημερώνεται ότι η ORLOFF Α.Ε. δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί υπεύθυνη για την μη εκτέλεση ή για την κακή εκτέλεση αυτής της υποχρέωσης ή για απρόβλεπτο ή ανυπέρβλητο γεγονός καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας.

Το κόστος αποστολής καθώς και το τέλος για την υπηρεσία αντικαταβολής θα αναγράφονται στη σελίδα σύνοψης παραγγελιών που προηγείται της πληρωμής.

Σε περίπτωση που η παραγγελία δεν παραδοθεί στον πελάτη και επιστραφεί στον αποστολέα (ORLOFF SA), η ORLOFF SA θα προσφέρει μια νέα αποστολή στον πελάτη. Ο πελάτης θα κληθεί σε αυτό το σημείο να πληρώσει τα τέλη για τη νέα αποστολή. Για να γίνει αυτή η πληρωμή, στον πελάτη θα σταλεί από την εταιρία, ένας σύνδεσμος αιτήματος πληρωμής από PayPal στο email που χρησιμοποιείται κατά την παραγγελία. Αυτή η πληρωμή θα μπορούσε να γίνει ακόμη και σε περίπτωση που ο πελάτης δεν κατέχει λογαριασμό PayPal.



5.2. ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Τα προϊόντα που αγοράζονται θα αποσταλούν από τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών Speedex που είναι υπεύθυνες για την παράδοση της παραγγελίας κατά τους ακόλουθους μέσους χρόνους:

-Εντός 2 (δύο) έως 5 (πέντε) εργάσιμων ημερών για παράδοση στην Ελλάδα

-Έως 13 (δεκατρείς) εργάσιμες ημέρες για Κύπρο


6. ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Σύμφωνα με τις σχετικές νομικές διατάξεις, ο πελάτης έχει στη διάθεσή του 14 ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει λόγους ή να καταβάλει αποζημίωση στην ORLOFF Α.Ε. Ο πελάτης αναγνωρίζει ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί σε εξατομικευμένα προϊόντα, τα οποία γίνονται κατόπιν ειδικού αιτήματος. Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορεί να ασκηθεί με γραπτή αίτηση προς info@orloffbeauty.gr. Η Εταιρεία θα αναγνωρίσει την παραλαβή της υπαναχώρησης του πελάτη μέσω e-mail. Τα έξοδα αποστολής θα είναι εις βάρος του πελάτη. Για την επιστροφή των προϊόντων, η ORLOFF Α.Ε. συνιστά την αποστολή τους με courier Speedex και με χρέωση της Εταιρείας. Η επιστροφή πρέπει να γίνει στην ακόλουθη διεύθυνση:

ORLOFF Α.Ε. – εξυπηρέτηση πελατών

Μάρνη 11

10433 Αθήνα

Ελλάδα

Αυτό το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί πλέον να ασκηθεί εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα έχουν ανοιχτεί ή/και χρησιμοποιηθεί. Εάν η συσκευασία του προϊόντος έχει ανοιχτεί ή αλλοιωθεί, το προϊόν δεν θα γίνει δεκτό για επιστροφή ή ανταλλαγή. Τα είδη που έχουν υποστεί ζημία από τον Πελάτη δεν θα γίνονται δεκτά και θα παραμείνουν σε αυτή την κατάσταση στην ORLOFF Α.Ε. στη διάθεση του Πελάτη.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην ORLOFF SA εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από τη δήλωση ανάκλησης σε απολύτως αχρησιμοποίητη κατάσταση και στην αρχική τους συσκευασία, η οποία επίσης απαιτείται να είναι σε άριστη κατάσταση και να προστατεύεται επαρκώς κατά τη διάρκεια της αποστολής. Η επιστροφή πρέπει επίσης να περιέχει μια πρωτότυπη απόδειξη ή ένα αντίγραφο της απόδειξης εάν υπάρχει μερική επιστροφή της παραγγελίας.


7. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

7.1. Μετά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, η ORLOFF Α.Ε. θα επιστρέψει στον πελάτη, εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των εμπορευμάτων, την πλήρη τιμή των προϊόντων, υπό την προϋπόθεση ότι το επιστρεφόμενο προϊόν είναι σε απολύτως άθικτη κατάσταση, μειωμένη από το κόστος μεταφοράς της επιστροφής.

7.2 Οι επιστροφές χρημάτων θα πραγματοποιούνται μόνο με τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποιήθηκαν για την αρχική συναλλαγή. Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ειδοποίησης θα σταλεί στον Πελάτη μόλις γίνει η επιστροφή χρημάτων. Μόνο ο πελάτης θα δικαιούται επιστροφή χρημάτων. Σε καμία περίπτωση ο δικαιούχος δώρου δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων.


8. ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Ο πελάτης πρέπει να διασφαλίσει ότι τα παραδιδόμενοι είδη αντιστοιχούν στην παραγγελία του.

Ο πωλητής δεσμεύεται από την εγγύηση για λόγους κρυφών ελαττωμάτων των πωληθέντων προϊόντων, τέτοιων που τα καθιστούν ακατάλληλα για τη χρήση για την οποία προορίζονται, ή που τα μειώνουν τέτοιο βαθμό, ώστε ο αγοραστής δεν θα τα είχε αποκτήσει ή δεν θα είχε καταβάλει ορισμένη τιμή εάν τα γνώριζε.

Σε περίπτωση που τα παραδιδόμενα αντικείμενα δεν είναι σύμφωνα με την παραγγελία του, συνιστάται στον Πελάτη να ενημερώνει την Εταιρεία εντός 24 ωρών από την παραλαβή του αγαθού,τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 210 5226152 από την Ελλάδα ή στο +30 2105226152 από το εξωτερικό (από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ., ώρα Αθήνας, Δευτέρα έως Παρασκευή) ακολουθούμενη από επιβεβαίωση μέσω email προς info@orloffbeauty.gr αναφέροντας τον λόγο της μη συμβατότητας του προϊόντος. Σε περίπτωση που ένα προϊόν μπορεί να θεωρηθεί ότι δεν είναι συμβατό θα απαιτείται επιστροφή του. Τα επιστρεφόμενα αντικείμενα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία, σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητα και συνοδευόμενα από όλα τα εξαρτήματα και τα έγγραφα που παρέχονται, καθώς και το δελτίο παράδοσης που επισυνάπτεται στα είδη.

Εάν ο ίδιος ο πελάτης οργανώνει την επιστροφή του (των) προϊόντων, με τη βοήθεια μεταφορικής της επιλογής του αυτό γίνεται με δικά του έξοδα. Συνιστάται να κρατήσει οποιαδήποτε απόδειξη της επιστροφής του αντικειμένου μέσω ταχυδρομείου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο με το κόστος της επιστροφής. Εάν αποδειχθεί η μη συμβατότητα του προϊόντος τότε, η ORLOFF Α.Ε. θα αναλάβει αυτά τα έξοδα αποστολής. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη αφού ο τελευταίος αποστείλει απόδειξη των εν λόγω εξόδων.

Ελλείψει δυνατότητας ανταλλαγής του προϊόντος που επιστρέφεται λόγω μη συμβατότητας τότε, η επιστροφή της τιμολογημένης τιμής των μη συμμορφούμενων ειδών που επιστρέφονται θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη το αργότερο δεκατέσσερις (14) ημέρες μετά την παραλαβή από την Εταιρεία των επιστρεφόμενων ειδών.


9. ΕΥΘΥΝΕΣ

Υπενθυμίζεται ρητά στον Πελάτη ότι το Διαδίκτυο δεν είναι ασφαλές δίκτυο. Υπό αυτές τις συνθήκες, εναπόκειται στον χρήστη, υπό την ευθύνη του, να προβεί σε όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις με σκοπό τη διασφάλιση της εμπιστευτικότητας των προσωπικών πληροφοριών που μεταδίδονται μέσω του Διαδικτύου. Ως εκ τούτου, συνιστάται στους χρήστες να χειρίζονται τις προσωπικές τους πληροφορίες με μεγάλη προσοχή, καθώς και να λαμβάνουν όλα τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία του λογισμικού τους, συμπεριλαμβανομένης της μόλυνσης από πιθανούς ιούς του Διαδικτύου ή την εισβολή τρίτου στο σύστημα εξοπλισμού του χρήστη.

Η ORLOFF Α.Ε. δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε ταλαιπωρία ή ζημία που είναι εγγενής στη χρήση του Διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένης της διακοπής της υπηρεσίας, της εξωτερικής εισβολής ή της παρουσίας ιών υπολογιστών. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει διακοπές ή καθυστερήσεις στην Ιστοσελίδα λόγω εργασιών συντήρησης, τεχνικών αστοχιών, ανωτέρας βίας, εισβολής από τρίτους ή οποιεσδήποτε περιστάσεις, ανεξάρτητα από τη θέλησή της.

Αυτό μπορεί επίσης να συνεπάγεται την αδυναμία του πελάτη ή της Εταιρείας να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, ή να μην υπάρχει προσωρινή πρόσβαση στην Ιστοσελίδα, λόγω ανωτέρας βίας, όπως βλάβη του υπολογιστή, διακοπές στο τηλεφωνικό δίκτυο, στο δίκτυο διαδικτύου, αποτυχία λήψης σήματος του εν λόγω δικτύου διαδικτύου και άλλα. Χωρίς να περιορίζεται το πεδίο εφαρμογής των ανωτέρω διατάξεων, η σχετική υποχρέωση της ORLOFF Α.Ε. εάν προκύπτει, δεν μπορεί να υπερβαίνει ποσό ίσο με τα ποσά που καταβλήθηκαν ή οφείλονται στην εν λόγω πράξη που γεννά την εν λόγω ευθύνη, ανεξάρτητα από την αιτία ή τη μορφή της σχετικής αγωγής. Η ORLOFF Α.Ε. δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε παράβαση των υποχρεώσεών της, όπως ορίζονται στο παρόν, που προκύπτουν από περίπτωση ανωτέρας βίας. Η ORLOFF Α.Ε. δεν θα θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε μη εκτέλεση ή καθυστέρηση στην εκτέλεση συμβατικών υποχρεώσεων που προκαλούνται από γεγονότα πέραν του εύλογου ελέγχου της Εταιρείας.


10. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΈΣ ΡΉΤΡΕΣ

10.1. PRIVACY

Η συλλογή προσωπικών πληροφοριών που συλλέγονται στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως πώλησης είναι υποχρεωτική. Οι πληροφορίες που συλλέγονται είναι απαραίτητες για την επεξεργασία και παράδοση των παραγγελιών και για την προετοιμασία των τιμολογίων. Οι πληροφορίες αυτές είναι αυστηρά εμπιστευτικές, θα χρησιμοποιηθούν από την ORLOFF Α.Ε. ή τους υπεργολάβους της, με την επιφύλαξη των ίδιων υποχρεώσεων, για την επεξεργασία των παραγγελιών που γίνονται. Η απουσία των απαιτούμενων πληροφοριών οδηγεί στην αυτόματη απόρριψη της παραγγελίας.

Ο Καταναλωτής έχει δικαίωμα πρόσβασης, τροποποίησης, διόρθωσης και διαγραφής προσωπικών πληροφοριών που συλλέγονται από την ORLOFF AE σχετικά με αυτόν.

Για να ασκήσει αυτό το δικαίωμα, ο Καταναλωτής μπορεί να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Εταιρείας, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@orloffbeauty.gr είτε τηλεφωνικά στο 210 5226152 από την Ελλάδα ή στο +30 210 5226152 από το εξωτερικό (από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ., ώρα Αθήνας, Δευτέρα έως Παρασκευή).

Η ORLOFF Α.Ε. δεσμεύεται να μην μεταπωλήσει τα στοιχεία του Καταναλωτή σε τρίτες εταιρείες χωρίς την προηγούμενη συγκατάθεσή του.

Ο Καταναλωτής μπορεί να κληθεί να λάβει από την ORLOFF Α.Ε. πληροφορίες για προϊόντα και δραστηριότητες της ORLOFF Α.Ε. με τη μορφή Ενημερωτικού Δελτίου, News Letter. Ο Καταναλωτής διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί εκ των υστέρων την εν λόγω επικοινωνία είτε μη δίνοντας τη συγκατάθεσή του κατά τη στιγμή της επικύρωσης της παραγγελίας, είτε εκφράζοντας την άρνησή του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@orloffbeauty.gr .


10.2. ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΑΚΑΙΡΕΟΤΗΤΑ

Οι παρόντες Γενικοί Όροι Πώλησης καθώς η περίληψη της παραγγελίας που αποστέλλεται στον καταναλωτή, αποτελούν μαζί το συμβατικό σύνολο των συμβατικών σχέσεων μεταξύ των Μερών.


10.3. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΟΝΤΩΝ ΌΡΩΝ ΠΩΛΗΣΗΣ

Η ORLOFF Α.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να εξετάσει και να τροποποιήσει τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή. Ο Πελάτης υπόκειται στις διατάξεις που ισχύουν κατά τη στιγμή που ο Πελάτης χρησιμοποιεί αυτή την ιστοσελίδα ή κάνει μια παραγγελία, εκτός εάν ο νόμος ή οι αρμόδιες αρχές απαιτούν να αλλάξουν οι παρόντες Όροι ή η Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων αναδρομικά. Σε αυτή την περίπτωση, οποιεσδήποτε αλλαγές θα ισχύουν και για παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί εκ των προτέρων.


10.4. COOKIES

Η ORLOFF Α.Ε. μπορεί να τοποθετήσει cookies στον υπολογιστή του Καταναλωτή κατά την περιήγηση στην Ιστοσελίδα. Τα cookies αυτά επιτρέπουν στην ORLOFF Α.Ε. να καταγράφει πληροφορίες σχετικά με την περιήγηση του υπολογιστή του Καταναλωτή στην Ιστοσελίδα (σελίδες που προβάλλονται, ημερομηνία και ώρα της πλοήγησης κ.λπ.). Αυτό έχει επίσης ως στόχο να παρέχει μια άνετη πλοήγηση και χρήση της Ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένης της εξατομίκευσης ορισμένων σελίδων. Ο Καταναλωτής μπορεί να αντιταχθεί στην καταχώριση των cookies ρυθμίζοντας το πρόγραμμα περιήγησής του με απαγόρευση των cookies.


10.5. ΕΦΑΡΜΟΣΤΈΟ ΔΊΚΑΙΟ – ΔΙΑΦΟΡΈΣ

Το δίκαιο που εφαρμόζεται στους παρόντες Γενικούς Όρους Πώλησης και τις σχετικές παραγγελίες είναι το Ελληνικό Δίκαιο.

Κάθε διαφορά που μπορεί να προκύψει σχετικά με το κύρος, την ερμηνεία ή την εκτέλεσή τους και η οποία δεν έχει διευθετηθεί φιλικά από τα μέρη, θα υποβάλλεται στα δικαστήρια της δικαιοδοσίας των Αθηνών.